miércoles, 1 de junio de 2011

Mis chicos y yo

A modo de preludio mientras finalizamos el taller y escribo sobre ello os dejo aquí una presentación que Marta Fano, la bibliotecaria del I.E.S Jerónimo González realizó con las fotografías tomadas durante la charla que los alumnos mantuvieron con Fulgencio Argüelles. También podéis verlo entrando en la página web del I.E.S.


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Anda dios, que nun me dexa espublizar. ¡lliberta d'espresión! Depués de gastar tiempu y esfuerzu en mandar un testu presusu ¡tócate l'alma! L'asuntu ye que qué ye eso de trabayar pal inglés. Nun tenemos nós idioma? Dos a falta de ún. Qué ye eso de slide. Yo nun lo sabo, ni eso ni tantos otros que tenemos que tragar pol formatu de los bloxes. Pero pa enriba promocionalos nosotros ¡manda madre! Quereis que la xente lea y sacis términos cafiantes, col esplendor que tien la llingua que compartimos periquí. A ver si chamos daqué rixu que ya ta bien de tar sometíos/es. Y más co la responsabilidá que teneis ¡rediós!

l'archivadora dijo...

El slide es un programa o una aplicación informática y como supongo que sabrás en este lenguaje muchísimos términos son ingleses. No sabría decirte cual puede ser el termino equivalente en español si es que lo hay. De todas formas estoy de acuerdo contigo en que podría haber utilizado otro término -quizás presentación-